Sliten

Sitter i sofforna på sexan i skolan. Har inte sovit något i natt och känner mig jävligt sliten.. Såg på mig själv i spegeln i hissen och jag ser verkligen fucked-up ut idag.

Svenskaläraren sa nyss att vi ska ses vid moderna muséet klockan tolv idag.. Jippi, taggad till TUSEN!! *not*  -.-

Har oxå insett att jag ligger otroligt mycket efter i skolan och måste plugga som fan för att hinna ikapp, och essutom varit borta i över en vecka från skolan. (Bra Cim)
Salmar bara på mig mer problem och saker att göra :S
Så ska väl sätta mig och göra psykologin idag, och förhoppningsvis komma nån vart med det oxå, (brukar inte fatta vad som ska göras riktigt) Men men.. Time will tell.

Bra att jag sitter och bloggar istället för att plugga,, suck


Fuck off

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0