Sjuk och fundersam, med en touch av varje

Idag var det en vecka sen jag var i skolan.
Idag var jag hemma av en anledning, spydde ca 8 gånger igår.. eller ngt.. Och har mått illa hela dagen. :/

Skiter i det så länge jag är frisk till helgen !!

Har tänkt en del idag. Att mitt förhållande börjar likna mitt gammla, vilket jag inte vill. Att man säger och bestämmer en sak, men det blir jämt en annan.. Hatar sånt.. -.- Involverade vet vad jag snackar om..

Kicki och jag har pratat en del om vårat förhållande på sistone, senast igår. Och när jag känner att det går mot det bättre, är det något som ramlar i vägen och jag börjar tveka.. Om det är jag som är dum i huvet eller om det är på grund av något annat, har jag inte svar på..
Tillsammans eller inte, hoppas jag det löser sig till det bättre.

Från en sak till en annan har min bror som jag bor hos, börjar agera lite mer förälder och det känns lite strange.. Och det är inte kul . Han skulle ringa skolan och boka in ett möte med rektorn, lärare och nån.. Vilket jag HATAR !!
Whatever..

Sen har jag oxå lagt lite funderingar kring kompiskretsen.. Vilka jag umgås med nu, och jag inte träffat på länge. Saknar gnestagänget en del, och folk frång Gotland. Jag har inget emot mitt nuvarande umgänge så som Simon, Anders, martin, karro och dom. Men saknar lite det gamla.

Något bra att skriva om ?
Ja faktiskt, på fredag kommer Simon Andersson, "klimpen", till sthlm, och vi ska till fryshuset och åka lite bräda.
På lördag så ska jag med och fira Sarahs 19 års dag.
Helgen ser jag fram emot !!

Lyssnat på denna gamla minnesväckande låt idag..

Plain white T's - A lonely september
http://www.youtube.com/watch?v=d_QK-sXBPAA&feature=related


Imorgon blir det BIO. Snabba Cash !!
Hoppas alla följer med som har sagt det!
Förutom Martin som bangar och vette fan vad han hålle på med :S



-I'm out !


Kommentarer
Postat av: anonym sak mohaha

du glömde miiig, mig umgås du med i skolan också :DD

2010-01-18 @ 20:33:36
Postat av: immunmotkunskap

Jasså ? Vem är du då ?

2010-01-18 @ 21:18:31
Postat av: Sarah

Yaaay :D

2010-01-18 @ 22:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0