Uppdatering


Det har varit en grym jävla helg! Lite synder att bikta av sig men jag lever!

Det har varit fest hos becka hela helgen, varierande folk, men det va rätt awesome igår. Nice people and so on..
Nu är det samvetesdagen där ångesten ska ta vid..
Sitter just nu vid fönstret och kollar ut, lyssnar på Bowie, det är mörkt o trist ute.
Lite som jag känner mig idag tror jag, mörk o trist..
Jag har kännt mig rätt "dålig" på sistone, varför vet jag inte, men så är det iaf.
Får Ändra På Det !! Har ju underbara vänner!! <3

Ikväll blir det nog ensamt, för brorsan o Sara ska fira ettårsdagen i stan med bio och käk I think.
Så det blir en massa seriekollande med en vaniljlängd och B&J's och Cola!

Bowie med heroes, live<3
http://www.youtube.com/watch?v=YYjBQKIOb-w&feature=related




Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0