Johnny Cash

Jag har alltid tyck om Johnny Cash, men på sista tiden har jag lyssnat extra mycket på honom, och han har sån jävla känsla. Looove him! För att inte nämna David Bowie så klart :)

Det finns många band där ute som är otroligt bra!

Sen har jag ett par vänner som har ett band A Vain Attempt heter dom. Och nu är det så att dom söker en ny sångare till bandet. Så om ni KAN sjunga och är intresserade så skriv till mig här, eller adda på facebook, Cim Boström ju :)
Det finns en del låtar på youtube o myspace om ni vill lyssna.

Och nu kanske det blir roadtrip med två av dem i AvA och alex o nån till tror jag, AWESOME!
återkommer med det! Nu ska jag ut o fota I think, innan det blir mörkt O.o

Over and out

Kommentarer
Postat av: cool cheeey

då måste du se walk the line!!

2010-02-22 @ 17:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0