Confession

Nu ska jag erkänna en sak. haha.
Jag har alltid velat bli en skådespelare, och latley (senaste året typ) Har jag tänkt på det som fan, och typ analyserat skådespelare i serier och filmer. Jag tycker det är rätt coot att se hela bilden lixom, att tänka på hur dom filmar och byter vinklar o.s.v.
Jag pluggar en fotolinje just nu.. Och det har väl inte gått så himla bra egentligen, fota är kul, men ps är nog inte riktigt min grej..
När jag var mindre gjorde jag och mina vänner en massa massa småfilmer och liknande med diverse olika handlingar, inte dom bästa dock, men ändå!

Och nu ikväll har jag bestämt mig, jag ska slänga fotogrejen åt sidan och byta linje till rörlig bild. Jag tycker det är kul att filma, klippa och spela teater, så what the hell? Vi har en riktigt skön lärare i ämnet oxå, så vad kan gå fel?

Tänkte då också passa på att spela in en typ av showreel till min sida på filmcafé så man kanske får ngt statist-jobb till att börja med. Och vem vet, det kanske utvecklar mig till ngt bättre.. Anyway, det verkar kul och vi får väl se hur det går..

Och Hannah, titta, jag gjorde inga smileys i inlägget! ;) (sparade en till dig just because) haha.


Time to sleep


Over and out

Kommentarer
Postat av: emelie

Hej, tycker det låter som en riktigt rolig idé att byta till rörlig bild för dig, har själv alltid gillat att spela teater, även fasten jag aldrig varit riktigt bra. =)

2010-02-24 @ 03:14:41
URL: http://emeliejohansson93.wordpress.com
Postat av: Cim

Hej, tack så mycket Emelie. Jag tror det blir ett bra val faktiskt :)

Okej, det är väl bara o kämpa på tills man själv är nöjd så blir det bäst! :)

2010-02-24 @ 08:01:15
URL: http://immunmotkunskap.blogg.se/
Postat av: Veronica

Fan va skumt, jag har också alltid velat blir skådis men jag har inte vågat ta det som linje, vet inte varför egentligen..

men www.statist.se eller stagepool.com (tror det heter stagepool) de är bra hemsidor för att va med i reklamfilmer och sånt, jag har fått några olika jobb tack vare statist.se det kostar men det är års-avgifter så det är asbilligt :)

om du någonsin behöver en försöks kanin till dina filmen på din nya skola som hör av dig till mig ^^

/ veroisthebajs@bdb om du inte förstod att det va jag :*

2010-02-24 @ 10:03:11
URL: http://trashface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0