Cash på G !

Det stod i mitt horoskåp att dagen skulle vara typ dålig första morgontimmarna men bli bättre, och det stämmer mycket bra!

Jag har nämligen fått ett jobberbjudande imorgon att skotta snö på tak.. O.o ! Vilket jag självklart tackar JA till! Eftersom jag är lite penga kpt och är i behov av dem!!
Så hoppar skolan imorgon och tjänar lite deg istället. tror det va 120/ timmen och ska jobba mellan 8 - 16 tror jag, i västerhaninge.

Och angående bytet till rörlig bild, så har jag pratat med våran syo, men måste hooka upp och göra klart med andra lärare innan och göra en studieplan eftersom jag förmodligen måste läsa både A och B kursen samtidigt ! :O Men det tänker jag fan greja! För det är kul! och har en skön lärare i ämnet så YES!

Och jag har även valt till trean där jag bl.a ska gå Idrott och hälsa B och Litterär Gestaltning. Kommer bli awesome, om jag nu får gå vidare. får verkligen se till att satsa på plugget nu så man kan softa sommaren och vara nöjd o hoppa in i trean stenhårt o gå ut med en skön syn på gymnasietiden!

Idag känner jag bara YES! Fan va GREAT! Nu blir det fan lite guudis och plugga lite innan Hannah slutar så vi kan åka härifrååån! :)

Word up till min polare Simon oxå, tack för att du gör mina dagar så jävla mycket bättre med din närvaro.
Simon!

Frid o Glid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0